Hvad kan vi hjælpe med?
Truestory serviceteam
Uanset om du skal booke, bytte, forlænge, refundere eller har andre udfordringer, så står vi klar til at hjælpe dig. Over 500.000 eventyrlystne personer har allerede været afsted på Truestory-oplevelser, og vi vil gerne sikre, at du får en god oplevelse.
Få hurtig hjælp

Book dato
Book en dato til din oplevelse med et oplevelsesbevis.
Forlængelse
Du kan få dit gavekort forlænget én gang.


Byt oplevelse
Hvis du hellere vil på en anden oplevelse, kan den byttes her.

Refundering
Foretag en refundering af dit køb.
Saldo på gavekort
Tjek saldoen på dit Truestory gavekort.

Er du vært?
Find hjælp som vært i Hjælpecenter for værter

Svar på ofte stillede spørgsmål
Ved mere end 72 timer til oplevelsens start kan du ombooke ved at kontakte os på [email protected] eller på telefonnummer 78 76 92 29.
Nogle oplevelser har dog særlige regler for booking fx. ved overnatninger, og der kan derfor være enkelte undtagelser. Dette vil fremgå under praktisk information.
Ved mindre end 72 timer til oplevelsens start, kan oplevelsen ikke ombookes. Vær opmærksom på, at oplevelserne ofte omfatter forberedelser, som indebærer udgifter, der skal dækkes, og du kan derfor ikke få pengene tilbage for oplevelsen.
Det kan du tro! Vi har stor erfaring med arbejdsgiverbetalte gavekort, så kontakt os endelig, hvis du er interesseret eller har spørgsmål.
Du kan udfylde en formular og læse mere her. Vi kan også kontaktes på [email protected]
Alle vores oplevelsesgaver er gyldige i 24 måneder (medmindre andet specifik er angivet derpå). Er din oplevelsesgave tæt på udløb, kan du sende os besked med ønske om forlængelse lige her.
Ja, det kan du. Du kan vælge 'Tilret leveringsadressen' efter du har valgt leveringsmetode.
Hvis du ikke allerede har en aktiv booking, så har du valgfrihed blandt alle oplevelser. Når du vælger en anden oplevelse, får du besked om værdien af din eksisterende oplevelse og kan herefter fortsætte. Er din nyvalgte oplevelse dyrere, vil du afslutningsvist blive bedt om at betale prisdifferencen. Er din nyvalgte oplevelse billigere, så sender vi dig et Truestory gavekort med differencen, som du frit kan benytte på vores platform. Vi sender dig naturligvis også en ordrebekræftelse med din nye oplevelse og et link til at indløse den. Din nye oplevelse er gyldig i op til 24 måneder fra den dag du bekræfter valget af den (medmindre andet specifik er angivet derpå).
Vi trykker, pakker og sender vores oplevelsesgaver næsten hver eneste hverdag. Så hvis du har bestilt for nyligt, så modtager du også en mail, når pakken er ved at blive klargjort.
Er du bekymret for om der er sket noget med din forsendelse, kan du kontakte os på [email protected]. Så kan vi naturligvis hjælpe dig med at undersøge det.
Jeg har købt en oplevelse hos jer, men ikke modtaget ordrebekræftelse på mail?
Vi oplever desværre af og til, at vores ordrebekræftelse lander i dit spamfilter. Tjek gerne der. Det kan også være, at der er en lille tastefejl i mailadresse eller at der simpelthen har været kortvarig fejl på vores platform, da du bestilte. Skriv gerne til os med valgt oplevelse, dit navn og købsdato, så sørger vi for at gensende din ordrebekræftelse.
Kontakt os her

Ring til os
Mandag: 09.30 – 11.30
Tirsdag: 09.30 – 11.30
Onsdag: Lukket
Torsdag: 09.30 – 11.30
Fredag: 09.30 – 11.30
Kontakt os via mail
Lokation
Michael Drewsens Vej 13, 8270 Højbjerg
Truestory
Virksomhedsoplysninger
Michael Drewsens Vej 13
8720, Højbjerg, Danmark
CVR nummer: 34 05 24 25