Kan vi hjælpe?
Serviceteam
Vi har skabt oplevelser for mere end 500.000 personer. Og vi vil gøre meget for også at hjælpe dig mod en oplevelse.
Få hurtig hjælp
Svar på ofte stillede spørgsmål
Bestiller du inden d. 21. december klokken 15.00 vil vi kunne nå at levere gavekortet. Du har altid muligheden for hurtig og sikker levering via af levering til din mailbox som print selv gavekort eller som gavekort link.
Det kan du tro! Vi har stor erfaring med arbejdsgiverbetalte gavekort, så kontakt os endelig, hvis du er interesseret eller har spørgsmål.
Du kan sende os en mail på [email protected] eller læs mere her.
Alle vores oplevelsesgaver er gyldige i 24 måneder (medmindre andet specifik er angivet derpå). Er din oplevelsesgave tæt på udløb, kan du sende os besked med ønske om forlængelse lige her.
Hvis du ikke allerede har en aktiv booking, så har du valgfrihed blandt alle oplevelser. Når du vælger en anden oplevelse, får du besked om værdien af din eksisterende oplevelse og kan herefter fortsætte. Er din nyvalgte oplevelse dyrere, vil du afslutningsvist blive bedt om at betale prisdifferencen. Er din nyvalgte oplevelse billigere, så sender vi dig et Truestory gavekort med differencen, som du frit kan benytte på vores platform. Vi sender dig naturligvis også en ordrebekræftelse med din nye oplevelse og et link til at indløse den. Din nye oplevelse er gyldig i 24 måneder fra den dag du bekræfter valget af den.
Skriv dig på venteliste ved at finde din oplevelse på vores platform:
- Vælg: 'Hvor og Hvornår' under billedet
- Vælg: 'Få besked, når der er nye datoer'
- Noter din email
Kan jeg få refundering?
Såfremt vores samarbejdspartner har været nødsaget til at aflyse oplevelsen, har du ret til at få pengene refunderet.
Hvis du derimod selv har aflyst din booking, kan du ikke få pengene retur, men vi hjælper gerne med at booke en ny dato for oplevelsen. Alternativt kan du bytte til en anden oplevelse.
Ved mere end 3 dage til oplevelsen kan du ombooke på [email protected] eller på telefonnummer 78 76 92 29.
Nogle oplevelser har dog særlige regler for booking fx. ved overnatninger, og der kan derfor være enkelte undtagelser. Dette vil fremgå under praktisk information.
Ved mindre end 3 dage til oplevelsen, kan oplevelsen ikke ombookes. Vær opmærksom på, at oplevelserne ofte omfatter forberedelser, som indebærer udgifter, der skal dækkes, og du kan derfor ikke få pengene tilbage for oplevelsen.
Vi trykker, pakker og sender vores oplevelsesgaver hver eneste hverdag. Så hvis du har bestilt for nyligt, bør du modtage din bestilling snarest. Er du bekymret for om der er sket noget med din forsendelse, kan du kontakte os på [email protected] eller på telefon 78 76 92 29. Så kan vi naturligvis hjælpe dig med at undersøge det.
Jeg har købt en oplevelse hos jer, men ikke modtaget ordrebekræftelse på mail?
Vi oplever desværre af og til, at vores ordrebekræftelse lander i dit spamfilter. Tjek gerne der. Det kan også være, at der er en lille tastefejl i mailadresse eller at der simpelthen har været kortvarig fejl på vores platform, da du bestilte. Skriv gerne til os med valgt oplevelse, dit navn og købsdato, så sørger vi for at gensende din ordrebekræftelse.


Hverdage: 09.00 til 15.00
Lørdag og søndag: Lukket
Helligdage: Lukket
Vi holder lukket den:
5. juni – Grundlovsdag

Michael Drewsens Vej 13,
8270 Højbjerg
Truestory
Virksomhedsoplysninger
Michael Drewsens Vej 13
8720, Højbjerg, Danmark
CVR nummer: 34 05 24 25