Vi elsker at besøge vores værter og bruge tid på at lave autentisk content.

På et contentbesøg kommer vi først og fremmest for at hilse på værten bag oplevelsen, da vi tror på, at en god relation er nøglen til et godt samarbejde. Forud for besøget har vi haft dialog om mulighederne for besøget, og derudfra lagt en udførlig plan for, hvilke materialer vi kan tage med fra besøget. 

Herefter vil vi gå i gang med at producere billeder og video på både kamera og mobiltelefon. 

Formålet med contentbesøget er, at vi efterfølgende har nye materialer, som vi kan bruge til, at fremstille værtens oplevelse bedst muligt. 

 

Hvad er et contentbesøg?

På et contentbesøg, får du som vært besøg af en række medarbejdere fra vores Brand team. De kommer på besøg med henblik på, at lave en masse content i form af billeder, video, interviews mm., som kan blive brugt i markedsføringen af dine oplevelser på Truestorys platform og kanaler. 

 

Hvad får du ud af besøget?

En opdateret produktside: Vi sørger for, at din produktside på www.truestory.dk bliver opdateret med billede- og videomateriale fra besøget, så kunderne kan få et bedre indtryk af oplevelsen samt den fremstår visuelt stærk.

Billeder og video, som vi kan bruge i vores marketingaktiviteter: Efter et besøg vil vi vende hjem med en masse nyt content, som vi vil kunne bruge i vores markedsføring. Det betyder, at det bliver langt nemmere for os at producere aktiviteter i form af opslag på vores sociale medier, nyhedsbreve og betalt annoncering med fokus på din oplevelse. Ydermere vil markedsføringen af din oplevelse også nemmere kunne fremhæves i opslag med andre værter, som vi har lagt vejen forbi, da outputtet vil være i samme stil.

Du møder os: Et contentbesøg er også en mulighed for at møde os personligt. Det primære formål er at producere en masse nyt content, men vi har også altid tid til en god snak.

 

Hvad får vi ud af besøget?

Vores mål med besøget er først og fremmest at producere nyt content. 

Samtidig vil vi også gerne tættere på dig og din oplevelse, så vi får vi en bedre forståelse af, hvad der gør netop din oplevelse unik, hvilket hjælper os med at kommunikere det bedre ud. I sidste ende får vi et stærkere samarbejde og vi kan præsentere din oplevelse bedre og hjælpe med at tiltrække flere potentielle gæster.

 

Hvem har vi før besøgt - og hvad kom der ud af det?

Vi har efterhånden besøgt rigtig mange af vores værter for at producere nyt content, som efterfølgende har styrket deres præsentation og salg på Truestory.

Nedenfor kan du se nogle eksempler på tidligere besøg og det indhold, vi har produceret:

På besøg hos Alpacapark:

På besøg hos Social Foodies:

På besøg hos Braunstein:

På besøg hos Maiken Berle:

 

Hvad skal du stå klar med?

For at få det bedste ud af besøget anbefaler vi, at du:

  • At vi enten kan komme med på den reelle oplevelse, sammen med de gæster, der har booket sig ind. Eller at du kan gøre oplevelsen klar til os, som om du skulle tage imod en rigtig gæst.
  • Har relevante rekvisitter (eksempler: vin og vinglas, hvis det er en smagning, samt ler og redskaber, hvis det er et keramikkursus) elementer klar, som kan gøre vores output bedre.
  • Er klar på, at stille op til en række korte interviews, hvor du blandt andet fortæller lidt om hvem du er, hvilken oplevelse du udbyder og hvorfor du brænder for, at sælge lige netop denne oplevelse.
 

Hvem må bruge indholdet?

Det content, vi producerer under besøget,  produceres udelukkende for at blive brugt på vores platform og kanaler. Vi står selv for at komme frem og tilbage, samt for det professionelle arbejde, herunder fotografering, videoproduktion og redigering, og indholdet tilhører derfor Truestory.

Du er selvfølgelig altid velkommen til at reposte de opslag vi laver på dine egne kanaler.

Hvis du ønsker at bruge materialet til dine egne kanaler, er det muligt at købe rettighederne til det. Kontakt os gerne, hvis du vil høre mere om mulighederne.

 

Hvordan bruger vi de nye materialer?

Efter besøget går vi i gang med at udvælge og redigere de bedste billeder og videoer, så de er klar til brug, så der er noget produktionstid. Vi planlægger materialet ind i vores content-plan med det samme, så det bliver en del af vores kommende markedsføring.

Opdatering af produktsiden sker hurtigt, så de nye materialer bliver synlige der først. Det kan dog tage lidt længere tid, før du ser materialerne på vores forskellige marketingkanaler – men vi sørger for, at de bliver brugt strategisk og på den bedst mulige måde.