Aflysningspolitik

Hvis du vælger at aflyse

Ved mere end 72 timer til oplevelsen kan du ombooke på [email protected] eller på telefonnummer 78 76 92 29. Nogle oplevelser har dog særlige regler for ombooking, fx ved overnatninger og ved oplevelser der kræver lang forberedelse, og der kan derfor være enkelte undtagelser. Dette vil fremgå under Regler og sikkerhed på oplevelsens produktside.

Ved mindre end 72 timer til oplevelsen, kan oplevelsen ikke ombookes. Vær opmærksom på, at oplevelserne ofte omfatter forberedelser, som indebærer udgifter, der skal dækkes. Det er ikke muligt at få pengene tilbage for oplevelsen, når der er booket en dato.

På dagen: Hvis der er opstået noget uforudsigeligt umiddelbart før eller på dagen for oplevelsen (fx sygdom), bedes du kontakte den oplevelsesansvarlige så de ved, at du ikke deltager alligevel. Kontaktoplysningerne finder du i bookingbekræftelsen. Alternativt er du som udgangspunkt velkommen til at give din billet til anden side (undtaget er oplevelser i fly, helikopter og luftballon).

 

Vejrforhold

Sikkerhed og gode forhold er højeste prioritet. Derfor kan vejret nogle gange umuliggøre at afholde oplevelsen. Skulle dette ske, vil den oplevelsesansvarlige kontakte dig, så I kan finde en ny dato i fællesskab.

 

Hvis oplevelsesansvarlige vælger at aflyse

Vores oplevelsesansvarlige gør selvfølgelig alt for, at du kan komme ud at opleve. Dog kan uforudsete hændelser ske, fx ved sygdom, vejforhold og lignende, hvor der ikke er andet valg end aflysning. Skulle det ske, vil du blive kontaktet af den ansvarlige pr. telefon/SMS og derefter på e-mail. Dit oplevelsesbevis vil straks blive frigivet og du vil have mulighed for at booke dig ind på en ny dato via informationer på din oplevelsesbillet eller via vores platform. Er der ikke nye datoer tilgængelige eller er det en sæsonspecifik oplevelse uden mulighed for booking i øjeblikket, har du naturligvis mulighed for at skrive dig på venteliste og få besked, så snart der er nye datoer eller få penge for oplevelsen refunderet.

Vælger den oplevelsesansvarlige at aflyse på grund af for få tilmeldte, fejl i planlægning eller lignende, så skal aflysningen ske senest 5 dage inden oplevelsesstart. Uanset hvornår aflysningen finder sted, så skal der være alternative bookingdatoer tilgængelige og er det ikke tilfældet, så har du ret til at få refunderet beløbet for din oplevelse

Ved aflysning og spørgsmål hertil er du altid velkommen til at kontakte os på [email protected] eller på telefonnummer 78 76 92 29, så finder vi en løsning.